Bang Kra Chao - Žalioji Bankoko oazė

Bang Kra Chao yra parkas, įsikūręs Phra Pradaeng rajone, Samut Prakano provincijoje. Ši vieta yra visai netoli nuo Bankoko, tiesiog kitoje Chao Phraya upės pusėje. Tai didžiausia žalioji zona netoli Bankoko, dar žinoma kaip "Geriausia Azijos miesto oazė" ir "Bankoko plautis".

Bang Kra Chao žemėlapis

Nuo jūros pučiantis vėjas prieš pasiekdamas Bankoką kerta šią zoną, o joje esantys augalai išvalo orą ir nukreipia jį į Bankoką. Ši sritis dėl savo formos kartais vadinama ir "kiaulės skrandžiu".

Šis parkas - tai nuošalus gamtos prieglobstis ir populiari laisvalaikio praleidimo vieta tiems, kurie turi mažai laiko, bet nori pasprukti iš Bankoko ir atsipalaiduoti bei pakvėpuoti grynu oru apsupti žalumos. Pasivažinėjimas dviračiu po parką yra tai, ko reiktų nepraleisti. Ši vieta yra gerokai mažiau turistinė ir labai rami. Jums tikrai labai patiks.

Savo kelionę čia pradėjome visą rytą praleisdami Bang Nam Pheung plaukiojančiame turguje.

Bang Nam Pheung plaukiojantis turgus įsikūręs prie kanalo. Šis plaukiojantis turgus yra labai populiarus tarp vietinių, tačiau turistų čia pastebėsite tik vieną kitą. Vietinių kaimo gyventojų gyvenimo būdas atsiskleidžia šiame turguje. Bang Nam Pheung plaukiojantis turgus yra ganėtinai didelis ir siūlo daugybę įdomių dalykų - skanų maistą, gėrimus, užkandžius, suvenyrus ir daug daugiau.

at Bang Nam Pheung plaukiojantis turgus

Po to, aplankėme Wat Bang Nam Pheung Nai šventyklą, kuri yra visai greta turgaus.

Wat Bang Nam Pheung Nai šventykla

Kelionei po parką išsinuomojome dviračius. Dviračių nuomos punktų apstu priešais Wat Bang Nam Pheung Nai šventyklą. Nuomos kaina siekia 30 THB valandai arba 60-80 THB dienai. Išsinuomoti dviratį visai dienai tikrai verta.

Bang Kra Chao

Pasiruoškite susipažinti su paprastu vietinių kaimo gyventojų gyvenimo būdu.

Pakeliui pilna ženklų, rodančių kelią ir atstumą iki parke įsikūrusių lankytinų vietų.

Važiuojant dviračių nereikėtų prarasti budrumo, kadangi pakeliui keletą kartų reikia kirsti pagrindinį kelią, kuriame nėra dviračiams skirtos juostos. Važinėjantis po parką galima pasigrožėti didele vietinių augalų įvairove. Jei išalksite ar pavargsite, pravažiuojat matysime ne vieną restoraną ir kavinę, kur galėsite prisėsti ir užkąsti.

Bang Kra Chao

Kelionę baigėme vaizdingame parke, vadinamame Sri Nakhon Khuean Khan Parkas ir Botanikos Sodas.

Sri Nakhon Khuean Khan parkas ir botanikos sodas

Parko, kuris buvo įkurtas oro valymui, plotas yra daugiau nei 200 ha (79 akrų). Tai parkas, skirtas poilsiui, mankštai ir vietinės ekosistemos tyrinėjimams. Šiame parke yra didelis tvenkinys su ilgu mediniu tiltu, vedančiu į ramybės oazę, ir vieta žuvų šėrimui. Priešais parką esančiuose nuomos punktuose taip pat galima išsinuomoti dviračius. Parkas yra populiari vieta ir tarp paukščių stebėtojų, norinčių savo pomėgiu užsiimti netoli nuo Bankoko. Čia yra įrengtas 7 metrų aukščio paukščių stebėjimo bokštas. Į parką galima patekti dviem būdais - iš Soi Phetchahung 33 ir Soi Phetchahung 57 gatvių. Sri Nakhon Khuean Khan parkas ir botanikos sodas dirba kasdien nuo 6 valandos ryto iki 8 valandos vakaro.

Dar viena įdomi lankytina vieta čia yra Siamo kovinių žuvų galerija. Šio muziejaus įkūrimo koncepcija buvo ne tik sukurti vietą, kur galima daugiau sužinoti apie žuvis, bet ir įrengti bendruomenės centrą. Čia galite rasti ne tik kovinių žuvų, bet ir kitų rūšių žuvų rūšių ekspoziciją. Muziejuje taip pat yra kavinė ir suvenyrų parduotuvė. Siamo kovinių žuvų galerija dirba savaitgaliais ir švenčių dienomis nuo 10 iki 17 val. Įėjimas nemokamas.

Siamo kovinių žuvų galerija

Daugiau informacijos apie kitas Tailando sostinės žaliąsias erdves rasite čia: Parkai Bankoke.